• Risikofrit

    Gratis oprettelse på sitet og løbende sparring med os

  • Prøveperiode

    Mulighed for uforpligtende periode, hvor i tester konceptet af

  • Vi gør arbejdet

    Vi opretter dine produkter og services – samt opsætter marketing

  • Ekstra kunder

    Du kan drive din eksisterende forretning videre uden videre.

BedreFest konceptet

Med bedrefest og Lejanlæg bliver du som partner en del af en portal der landsdækkende skaber gode fester og events. Vi ønsker at være leveringsdygtige i alt fra små private fester til større firmaevents. – Og ønsker at gøre din forretning større ved at udvide dit marked og sætte dig i sammenhæng med andre gode leverandører. Sammen skaber vi rammerne om Bedre Fest.

Målsætningen

Målet for vores arbejde er at bringe flere ordrer til vores leverandører og såvidt muligt gøre det uden at påvirke den eksisterende forretning, så det giver maksimal mening for partnere. Generelt skaber vi opmærksomhed gennem Google, Facebook, direkte salg – og ikke mindst ved at lave moderne marketing automation.

Gode erfaringer danner grundlag

Gennem de sidste 5 år har lavet gensidige gode samarbejdsaftaler i LejAnlæg. Vi har mange gode erfaringer fra samarbejdet her. Det kan du nyde godt af, da vi har et IT system som betyder at du kan modtage ordrer direkte i din email og bekræfte dem online.

Forretningsbeskrivelse

Hvad er bedrefest

Med bedrefest ønsker vi at lave en markedsplads, som bruger skal man nemt kunne booke eller forespørge produkter og services til sit arrangement.

  • Vi ønsker at levere en optimeret brugeroplevelse og lave best in class online bestilling for fest-relaterede aktiviteter. Herunder er især kategorier som musik, mad, lokationer, telte og drikkevarer i fokus.

Markedet for bedrefest

Target market er i Danmark er indtil videre den omkring ca. 1 mia årligt der bruges på alm. fest og event: Udgjort af firmafest, privatfester, bryllupper, events, polterabend mv.

Firmafester og events er i fokus, men private lades ikke i stikken, vi laver stadig flest private arrangementer.

Teknologien

Alle virksomheder holder arrangementer. Bedrefest skal være den primære partner for at arrangere fest på sigt.

  • Festen planlægges med kunden – vi underviser i platformen og udvikler løbende bedre funktionalitet for leverandører og kunder.
  • Vi kan hjælpe festarrangører til at få hurtigere behandling og minimere deres tidsforbrug.

“Disruptivt” festkonsulent koncept

Med et koncept der starter med at tilbyde nemmere bestilling for private og mindre arrangementer som fødselsdage og bryllupper mv. forventes det at BedreFest kan udvikle sig fra at stå for dele af festen til at levere komplette fest-koncepter.

Det skal være en Online booking med mange leverandører på en platform. Overblik, inspiration og en “komplet oplevelse”.

Entry til at blive den foretrukne firmafest leverandør

Første step for at indtage en del af virksomhedsmarkedet kan tænkes at være at medvirke til at lave eksempelvis fredagsbaren. Dette kræver bar, anlæg, catering osv. Det er dele, hvor vi stadig søger samarbejdspartnere.

Booking vs. Forespørgsel

Generelt ønsker vi at skabe åbenhed omkring priser. Det skal gøres nemt og overskueligt at navigere så man kan sammensætte og booke sin egen fest.

Samtidig skal bedrefests systemer initialt være simple. Udvikling af systemer skal begrænses til et minimum, men kvaliteten af det udviklede er i top, hvilket giver mulighed for nemt at tilpasse konceptet.

Eksempler på brugeres udfordringer – og løsningen heraf

I forhold til at booke et telt er der mange muligheder – det kan være svært at vælge om der skal være “inner-lining”. Skal det være et pagode telt osv.

Vi forsøger at simplificere processen med “pakketering”. På den måde øger vi overskueligheden. Priserne bliver således alt inkl. i mange tilfælde. Du er som ekspert med til at lave pakkerne.

Dvs.

Telt eksempel pakke: Opsat telt inkl. lys, varme og gulv (Basispris 2.000,- + 500,- pr. 10 pers). Pris fra: 3.500,- (Ikke det bedste eksempel “men du ved hvad jeg mener”)

Service pakke: Borde, stole, duge, service, … (Pris pr. Person: 35,-)

DJ: Her er der mulighed for at køre variable priser – eksempelvis ved at vise navne og kalendre for udvalgte DJ’s. På den måde kan DJ bookes direkte.

Alternativt skal man forespørge uforpligtende. Hertil kan der automatisk genereres svar til kunderne. (Som festkonsulenter “anbefaler” vi en DJ?)

Betaling fra kunder

Kunder betaler typisk direkte til leverandører. Vi fakturerer leverandøren efterfølgende. Nogle kunder betaler allerede ved bestilling. Vi modtager pengene og modsvarer i månedsopgørelsen.

Som kunde: Hvorfor vælge BedreFest?

  • Landets bedste fest leverandører – samlet et sted
  • Ratings giver sikkerhed for den bedste løsning
  • Prisgaranti – samme pris som hos leverandøren
  • “Gratis” festkonsulenter
  • Lader kunderne klare det meste selv – uden alt besværet med at få kontakt
  • Markedspladsen med god IT gør alt nemmere for alle parter. Samlet giver det bedre service og en bedre fest.

Som leverandør. Hvorfor vælge BedreFest?

  • Solid online marketing
  • Vi laver tilbud til kunderne og gør en stor del af jeres salgs- og marketing arbejde
  • Fuld gennemsigtighed
  • Book eller forespørg – kunderne tager det mest hensigtsmæssige kontakt, du skal ikke bruge nær så meget tid i salgsprocessen
  • Komplet pakke giver dig gennemsigtighed og du sælger de produkter du er bedst til at levere!
  • Som leverandør kan du melde udsolgt – og vi hjælper med at finde alternativer
  • Vi hjælper dig til at optimere din eksisterende forretning med råd, vejledning og viden – eksempelvis ved vi mere om hvilke nye produkter der er ved at blive moderne og kan anbefale hvilke markeder der vil være passende med din forretning

Du er meget velkommen til at skrive

Især, hvis du er interesseret i at høre mere om et partnerskab med BedreFest

Gem og del indholdet i kurven
Din indkøbskurv vil blive gemt, og du får et link. Du eller enhver med linket kan bruge det til at hente denne kurv til enhver tid.
Back Gem og del indholdet i kurven
Your Shopping Cart will be saved with Product pictures and information, and Cart Totals. Then send it to yourself, or a friend, with a link to retrieve it at any time.
Your cart email sent successfully :)