Event personale der skaber tryghed, stemning og har styr på tingene

Værtinder, tjenere & event personale

Personale der har den rette erfaring til eksempelvis professionel servering præsentable og udvalgt til jeres arrangement

Erfarne voksne tjenere til servering og præsentation af maden. Unge selvstændige piger til servering, afrydning, skænkning & modtagelse af gæster.

Opvaskere, tjenere, serveringspersonale og runners.

BedreFest hjælper med at finde event personale der selvstændigt kan sørge for alt det praktiske.

Få et tilbud på personale der passer til din fest

  • Date Format: MM slash DD slash YYYY

Det siger vores kunder om os

mlade salic
02-09-2021
God service
BestillingLeverancenGenerelt
Andreas Seidler
10-09-2019
Meget tilfreds med Sally Malte og den sidste kvinde som jeg desværre ikke kan huske navnet på. De gjorde et rigtigt godt stykke arbejde. Der var styr på det hele fra start til slut. Malte var hele tiden hurtig til at fylde op i buffeten, styrede baren perfekt og rydde flot op ved bordene. Stor ros til Sally som hurtigt tog aktion da, vi havde lidt problemer med Magnus bare sad med sin mobil telefon hele tiden. Vi har fået stor ros for vores jubilæums fest fra vores gæster som var super tilfreds.. Der skal også lyde stor ros til DJ'en som også gjorde et rigtigt godt stykke arbejde og fik gang i festen
BestillingLeverancenGenerelt
Mikkel Havelund
14-08-2019
Super service med opstilling og nedtagning af jeres flinke personale
BestillingLeverancenGenerelt
Lenka Goldenberg
09-07-2019
Har været glad for alt ved jeres service, tak
BestillingLeverancenGenerelt

Vores professionelle event personale får tingene til at ske. BedreFest booker direkte personalet ind til jeres arrangement. Med et kartotek af mere end 100 erfarne og udadvendte tjenere og eventpiger kan vi klare stort og småt.

Selvstændigt og præsentabelt personale der får tingene til at ske

Personale der har styr på det til din fest. – Vores personale er ikke bange for at tage fat, med det rette mix af event personale til din fest sørger vi for at festen afvikles professionelt og i det rette flow.

Mennesker er vigtige – personalet til dit arrangement er måske det mest afgørende for at “det hele spiller”. Med personale fra BedreFest får du helt stringent metodik for at skabe et godt event. Med BedreFest-tjeklisten i hånden vil personalet sørge for at stearinlysene er tændt, ballonerne pustet op – og ikke mindst at der bliver givet de rette informationer. En flok erfarne, friske og smilende mennesker er klar på at tage tallerkener til bordet i perfekt flow. Personalet er altid klar på at gå det ekstra stykke for at jeres event bliver 110 %.

Sans for detaljen – og klar til at møde udfordringer med et smil.
BedreFests senior event managers Line & Natalie laver typisk en simpel plan for aftenen. Evt. i samarbejde med jer – så der er styr på hvilke opgaver der vil være inden og under arrangementet. Det betyder at i har det rette personale og at aftenen forløber uden negative overraskelser. BedreFests event managers kombinerer plan og eksekvering – og som kunde betaler ikke noget for denne service.

Gem og del indholdet i kurven
Din indkøbskurv vil blive gemt, og du får et link. Du eller enhver med linket kan bruge det til at hente denne kurv til enhver tid.
Back Gem og del indholdet i kurven
Your Shopping Cart will be saved with Product pictures and information, and Cart Totals. Then send it to yourself, or a friend, with a link to retrieve it at any time.
Your cart email sent successfully :)